LISAAAA???

Tredje inlägget i rad (hallooooo lisa, whats happend?) hej föresten :D Skolan var rätt så chill, pluggade helt ok. Sen körde vi bluff med the gansters HAHAHAHA asso jag får typ damp på det där spelet. Kom hem vid 3, fick städryck (jag tål inte smutssss!) så städade köket, det var lite kaos, fick diska och allt. Sedan när jag gick in i mitt rum fick jag ännu mera ryck. Slutade med att jag rensa mina kläder, städade garderoben och ah lite sånt. Funderar på att möblera om(?) Men inte idag.  Imorgon äre idrottsdag som gäller, själv ska jag ligga hemma och sova(!) sen plugga. Fick tillstånd av min älskade lärare idag :) Så det ska bli skönt. sen är det också paradise hotel, näst sista avsnittet va? fuck... ajaaa ska sluta skriva historia och avsluta. PUSSSS. /i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0