godmorning !

GOOOOODMORGOOON ! Har nt bloggat de har dagarna har nt haft tid och d hade hänt några saker men aja, har precis vaknat, är jävligt trött men kan nt sova -.-
Igår var jag i skolan slutade vid 2 tiden tror jag, jag hade drama o som vanligt hade vi skiiit kul, hahaha va ska man göra när man går i samma grupp som min älskling Sandra och Rayhana hahahah vi dör av garv av minsta lilla hahahhaa bästa me er tjejer, stor kärlek till er. Efter skolan åkte jag till hallunda och köpte örhänge eftersom min var för liten, efteråt åkte jag hem och åt snabbt för att jag, Claudia, Pamela och Issa skulle sola. Efter att jag o Claudia hade solat åkte vi till 2:a hemmet i skärholmer för att vi hade tjejgrupp. jag kom hem kl 10 typ. 

 Idag vet jag inte vad jag ska göra fktiskt måste hitta på något:) 

Va har ni för lördagsplaner? :) 



Sandra, jag och Rayhana <33


Kommentarer
Postat av: Farbror Nabil.

Fest som f*n!

2010-01-30 @ 10:45:22
URL: http://www.nyabella.se
Postat av: shipall.

thanks <3

2010-01-30 @ 10:52:08
URL: http://shipzs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0