Nej Isabel!

Tjaa hetingar ! Slutade skolan vid 12 idag o var hemma vid 4-5 tiden HAHA gick förbi min gamla skola innan ja kom hem ;)
O nej Isabel du ska välja Huddinge gymnasium inte solna HGY är mycket bättre och du kommer ha roligt med mig såklart också hihi. Så låt mig komma till saken, VÅGA VÄLJA SOLNA! hahahaha driver men du ska börja i huddinge deal ?
huddingegymnasiet är väldigt bra gymnasium så ja rekomenderar er allaatt ta den ;)

Jag e sjuuuukt trött idag skulle igentligen til skärholmen C men orkade inte för att jag var så trött! hade ingen dans heller, har inte haft det på länge men ska ha det på torsdag som tur :D

men men ni får ha det bra sötisar puusss !
XOXO Lisa


 


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

ja precis! ;)

2010-01-26 @ 19:43:47
URL: http://aarnnela.blogg.se/
Postat av: Bavve amin

neee det e yummiiie!

2010-01-26 @ 20:34:04
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0